Отличаващият се комфорт на возене, включително по паветата на "Цар Борис III", се забелязва веднага, дори от задната седалка.
Снимка: Цветелина Вътева
Управлението на електрическите странични огледала и импулсните прозорци вече се намират на един и същ панел на вратата, снабден с осветление за нощно ползване.
Снимка: Цветелина Вътева
Пространството в задния отсек не е малко, но щеше да е с една идея по-функционално, ако задните седалки бяха хоризонтално подвижни. Този недостатък обаче се компенсира от огромното пространство, което се получава при сгъване на задните и пасажерската седалки.
Снимка: Цветелина Вътева
Сега са добавени LED светодиоди в дневните светлини, фаровете за мъгла вече са правоъгълни и също имат светодиоди с технологията LED Pure Vision.
Снимка: Цветелина Вътева
Към Kadjar има и два модела нови джанти - 17- и 19-цолови, както и радиоантена тип „акулова перка", която е достъпна при по-високите нива на оборудване.
Снимка: Цветелина Вътева
Управлението на новия Kadjar също е с полъх на лукс - мултимедийната система, както и различните системи за сигурност и съдействие на водача (4WD и 2WD Extended Grip, Lock: постоянно задвижване 4х4, Easy Park Assist) - на пътя или извън него са голяма част от удоволствието да си зад волана.
Снимка: Цветелина Вътева
И все пак, това не е някаква офроуд машина, с която може да се наредите сред возилата в „Лудият Макс: пътят на яростта". Такова нещо не се и очаква от френски автомобил, който колкото и да се съюзява с немски компании, винаги ще носи духа на парижката есен и финеса на Колмар.
Снимка: Цветелина Вътева
Интелигентното истинско 4х4 задвижване на кросоувъра се усеща веднага, щом попаднете в сурови условия - готово да измъкне целия този лукс дори от наглед непроходима кал.
Снимка: Цветелина Вътева
Разходът не се е променил спрямо предшния модел: извън града отново получаваме 7 на 100, което е доста приличен резултат за тези размери.
Снимка: Цветелина Вътева
Въпреки непретенционзната цена на Kadjar (която го прави конкурентоспособен в един гъсто населен сегмент), усещането за лукс не остава чуждо за пътниците и водача му.
Снимка: Цветелина Вътева
Коженият салон и просторната задна седалка придават едно бизнес усещане на пътниците отзад, които при желание от тяхна страна, могат да си извадят лаптопите и да проверят какво се случва в момента на Нюйоркската фондова борса.
Снимка: Цветелина Вътева
Кросоувърът вече се предлага с 1,3-литров бензинов турбодвигател с 4 цилиндъра, разработен съвместно с Daimler. При версията TCe 140 той вдига 140 к.с., като се комбинира с 6-степенна механична скоростна кутия, а при TCe 160 имаме приятните 160 к.с.и 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя (EDC).