Huawei бе домакин на откриването на най-големия флагмански магазин на Huawei в Шанхай.
Магазинът се намира на улица "Източен Нанжинг" в сграда Нанкин в процъфтяващия търговски център на китайския град и има бизнес площ от близо 5000 кв. м.
Построена е през 1945 г. в стил арт деко от британски магнат за недвижими имоти - Силас Аарон Хардун. След прецизен ремонт с модерен дизайн и материали, историческата сграда придоби нов живот, където хората да се забавляват, учат, споделят и правят иновации.
"Huawei винаги e ценял силната връзка със своите потребители като тя не е просто между купувач и продавач. Компанията ни има много по-дълбока връзка с нашите клиенти. Флагманският ни магазин е място, където потребителите, търговските ни партньори и разработчиците се събират заедно", споделя Ричард Ю, изпълнителен директор на Huawei Consumer Business Group.
"Huawei винаги изгражда зона на безгранична свързаност - Seamless AI life, която дава възможност на потребителите да изследват възможностите на AI живот, където безгранична свързаност и IOT са вплитат в едно цяло", добавя той.
Вековна сграда, подновена със съвременен дизайн
Сградата е определена като историческа и някога е била дом на популярната в Шанхай компания Laou Kai Foo & co. Свидетел е на възходи и падения на търговския живот в Шанхай през последните 100 години. При последното си обновление сградата Нанкин се превърна в "Градския площад" на Huawei.
Huawei запазва оригиналната й форма и функция чрез иновативен дизайн, така че да се запази нейният чар. Така тази културна и историческа забележителност бе подновена, за да посрещне ново поколение от потребители.
Оригиналната вътрешна архитектура е запазена, а материали като декоративната мозайка terrazzo подсилват историческата визия на обновената сграда.
Цялата продуктова зона на първия етаж е проектирана с големи и прозрачни стъклени прозорци, за да се внесе възможно най-много естествена светлина, което освен че намалява консумацията на енергия, премахва бариерите между вътрешно и външно пространство.
В зоната на първия етаж - HUAWEI Seamless AI life, е използвано разделяне на пространството в стил арт деко. Окаченият таван създава усещането за многопластовост. Дизайнерите успешно са постигнали баланс между форма и функция, скривайки изводите за климатичните системи, панелите за достъп и всяко помощно техническо оборудване.
Seamless AI life
"Благодарение на 5G и AI технологиите интелигентното и интегрирано потребителско изживяване чрез Seamless AI life е възможно. Думите всъщност наистина не могат да опишат до каква трансформация на нашия живот ще доведе това. Затова искаме потребителите да дойдат в нашия флагмански магазин, за да изпитат лично всички удобства, които предлага подобреният AI живот, който идва съвсем скоро", споделя Херман Жу, CMO на Huawei.
На първия етаж e изложена пълната продуктова гама на Huawei, покриваща 12 различни потребителски сценарии. Тук потребителите могат да тестват и закупят продуктите, които са ги впечатлили.
Вторият етаж разкрива интелигентно преживяване в още пет различни сценария: Smart Home, Mobile Office, Fitness & Health, Easy Travel и Entertainment. Потребителите могат да усетят интелигентно свързвания живот, благодарение на функции като "преминаване на домашен режим с един клик", мултиекранна колаборация, синхронизация на данни в реално време, MeeTime и лесно пътуване. Те могат реално да видят ползите от удобството, внесено от научно-техническия прогрес.
"Градският площад" приветства хора с близки интереси
Флагманският магазин разполага с много публични пространства. Вътрешният двор на сградата Нанкинг се превръща в атриум с широки стълбища, свързващи различни етажи и лампа от тавана, симулираща слънчевата светлина. Клиентите могат да седнат до стълбите и да отдъхнат или да се разхождат с приятел и да тестват различни преживявания в магазина.
Социалните разговори се провеждат на първия етаж в HUAWEI Community. Флагманският магазин работи съвместно с видео екипа на Huawei и специално кани известния китайски режисьор Онг Ксиашуяи, за да сподели по време на откриването свои вълнуващи истории около създаването на филми.
Третият етаж става домакин на фотоизложба с име Clairvoyant Proverb по случай голямото откриване на магазина. Там ще бъдат изложени фотографиите на известно фотостудио в Шанхай - Wangkai Photograph, както и творбите на други местни фотографи, показващи очарованието на Шанхайския бунд и динамичната и на моменти бурна история на ул. "Източен Нанжинг".
Флагманският магазин на Huawei ще бъде домакин и на редица безплатни лекции - всяка седмица над 60 лектори ще говорят по различни теми - от видео продукция и програмиране до фитнес и музика. Творци и технологични експерти от цял свят, както и местни художници, ще бъдат канени за художествени салони, споделяне на срещи и разговори с разработчици. С всичко това Huawei създава общност за комуникация и споделяне, където всеки потребител може да се присъедини.
Флагманският магазин ще покрие пълната потребителска гама на Huawei, а посетителите ще имат възможност да общуват на място с около 200 консултанта, идващи от различни сфери на живота - спорта, музиката, танца, влогването и други, на около 10 различни езика, обещават от компанията.
Изграждането на специализирани центрове, където потребителите да могат да се докоснат до Seamless AI Life бъдещето, за което работи Huawei, e съществена част от стратегията на компанията за пряка връзка с нейните потребители. Oчаква се такъв център да отвори врати и в България още до края на 2020 година.